Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
31 травня 2019 року у Диканському районному суді Полтавської області для працівників апарату суду було проведено тренінг "Удосконалення комунікаційних навичок для роботи з відвідувачами суду".
Під час тренінгу прес-секретар суду Юрченко О.М. ознайомила присутніх із комунікативними типами відвідувачів суду та стратегіями спілкування з ними, алгоритмами сервісного обслуговування незадоволених конфліктних відвідувачів.
Учасники тренінгу мали змогу вивчити як саме відбувається процес комунікації, бар’єри комунікації та її види. Було систематизовано знання працівників апарату районного суду з таких питань, як: види прийому відвідувачів, їх типологія та потреби, претензії, скарги відвідувачів.
У ході тренінгу також було опрацьовано методи застосування технік емоційного налаштування на спілкування в складних ситуаціях з незадоволеними і конфліктними відвідувачами, розглянуто алгоритм роботи з незадоволеними відвідувачами, які висувають претензії, скарги.
В результаті, учасники тренінгу навчилися мінімізувати та запобігати конфліктним ситуаціям при спілкуванні з відвідувачами суду, а також досягати конструктивного діалогу з різними комунікативними типами відвідувачів.
Прес-секретар Диканського районного суду Юрченко О.М.