flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Працівники апарату Диканського районного суду удосконалили свої навички кризових комунікацій

28 вересня 2020, 11:13

28 вересня 2020 року у Диканському районному суді Полтавської області відбувся тренінг на тему "Кризові комунікації, стратегічні комунікації та кампанії", під час якого працівники апарату районного суду удосконалили свої навички кризових комунікацій, здобули нові знання, а також поділилися власним досвідом дій у кризових ситуаціях у роботі суду.

 

Прес-секретар суду Юрченко О.М. ознайомила присутніх із поняттям “криза”, видами надзвичайних ситуацій у роботі суду, кризовими комунікаціями судової гілки влади та їх специфікою.

 Під час тренінгу також було опрацьовано такі питання:

  • підготовка до криз, які потенційно можуть виникнути у діяльності суду та "паралізувати" його роботу чи загрожувати життю, здоров’ю відвідувачів та працівників суду, громадському порядку тощо;
  • алгоритми дій у разі виникнення криз, реагування з метою виходу з кризи;
  • комунікаційні кампанії для суду: можливості суду та інструменти їх реалізації.

 Під час виконання практичних завдань, симуляції кризових ситуацій та аналізу конкретних проблемних питань, які можуть виникати у діяльності суду, учасники тренінгу ділились власним досвідом і напрацьовували певні алгоритми дій працівників суду, які можуть стати в нагоді у разі появи різних видів комунікаційних криз з метою скоординованості та оперативності для деескалації конфліктів та уникнення негативних наслідків, а також сприятимуть правильній побудові внутрішньої і зовнішньої комунікації суду, готовності вчасно забезпечити безперебійну роботу суду.

 

 Прес-секретар

Диканського районного суду О. Юрченко