flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інструкція про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом Диканського районного суду Полтавської області

27 серпня 2012 р. № 12-О/Д


 


 

ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк  документів,
які надаються запитувачам інформації


 

  1. Ця Інструкція розроблена відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та наказу Державної судової адміністрації України від 07 червня 2012 року № 69 «Про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Диканським районним судом Полтавської області (далі – райсудом).



 

  1. Працівник, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою голову райсуду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.



 

  1. Працівник суду, який отримав запит не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, виписує рахунок для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.



 

  1. Працівник суду на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його запитувачу інформації.



 

  1. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.



 

  1. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).



 

  1. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.



 

  1. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок, чи не пред’явлення квитанції про сплату.



 


 


 


 

Додаток 1

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати


 


 


 

Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів вираховується з мінімальної заробітної плати, станом на день подачі запиту інформації


 


 


 


 


 


 

Додаток 2


 

За розрахунковим рахунком звертатися до ТУ ДСАУ в Полтавській області телефоном 56-96-03 або електронною поштою inbox@pl.court.gov.ua


 

Надавач послуг:

Реєстраційний рахунок:

МФО банку:

Код ЄДРПОУ:

Платник: _______________________________________________________

_____________________________________________________


 

РАХУНОК №_______

від ____ ________________ 20 ____ року

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру


 


 


 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру


 


 


 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо


 


 


 


 

РАЗОМ


 


 


 


 

Всього до сплати: ______________________________________________________

______________________________________________________________________

(сума прописом)


 

Керівник ________________ Головний бухгалтер ________________

(підпис) (підпис)